Tuesday 11 May 2010

Yeah! I Wanna be D New One



Hmmm....

akhir-akhir ini aku baru sadar, hawanya pengin marah-marah mulu...

Hmmm...

For several days I've spend, I just got "angry time" every day...

Ugh! bener-bener kayak anak kecil!

Ugh! Whadda childish girl I am!

Aku mulai sebel sama semua hal yang bikin aku sensi, dan akhire aku marah2 tanpa ujung!

Start from little thing which can make me to be a sensitive person, and at the end that exploded without ending!

Hm... alhamdulillah... aku dapet semangat dari temen.

Hmm... thanks Alloh... I got a new spirit from her.

Hahaha.... apa kuncinya?

Hahaha... what's d key?

IKHLAS!

SINCERE!

Betul, lakukan smua dengan ikhlas. Dan kau akan dapat balasan yang indah!

It's right then. Do everything with your sincere. And you'll get the best one!

Bukan hal yang kau inginkan, tapi yang TERBAIK UNTUKMU

It's not about what do you want but about WHAT THE BEST 4 U!

No comments:

Post a Comment

May I have your words, Friend? =D